Veel mensen hebben behoefte aan een moment van bezinning voor de werkweek begint. Maar naar de kerk gaan op zondagmorgen past niet bij hen. Het tijdstip is te vroeg, de dienst of de preek te lang, de aandachtsspanne te kort, de verstilling te beperkt. Daarom is er in de Kloosterkerk ‘Zin op zondagmiddag’: een liturgisch moment met ruimte voor bezinning op zondag, steeds om 17.00 uur.

Eens per maand opent de Kloosterkerk haar deuren voor Zin op Zondagmiddag, doorgaans op de tweede zondag van de maand. De activiteiten zijn divers (evensongs, vespers, kerkmuziek bij het kerkelijk jaar), maar altijd voert de muziek de boventoon. onderstaand treft u het overzicht voor het komend seizoen aan.

Nadere informatie over deze activiteiten is te vinden in de maandelijkse Kloosterkerk Nieuwsbrief en via www.kloosterkerk.nl

Deel

Zondag

Inhoud van de kerkdiensten