Deze schrale tijd van beperking en avondklok laat de Kloosterkerk op creatieve wijze veel nieuwe digitale wegen bewandelen. Dit geldt ook voor de introductie van onze 25 kersverse nieuwe leden die zich sinds vorig jaar gemeld hebben in de Kloosterkerk. Hartelijk welkom! De predikanten en enkele bestuursleden hebben een informatief filmpje gemaakt, als alternatief voor de nieuwe ledenbijeenkomst. Op deze manier heten zij hen welkom en krijgen zij de informatie die zij normaal bij de bijeenkomst krijgen. Het filmpje bevat ook mooie foto’s van Gerhard van Roon en muziek van Geerten van de Wetering op het orgel. Dit filmpje is daarmee niet alleen voor de nieuwe leden leuk en informatief maar voor ons allemaal.