Op zondag 6 september zijn 5 jongens ‘over de rivier’ gesprongen. Zij gaan nu niet meer naar de kinderdiensten achter de witte muur. Zij hebben 1x per maand jeugdkapel in de Crypt.

In september hebben we in de kinderdiensten verhalen gehoord over stoere, dappere en sterke vrouwen: Sara, Ruth en Ester. De jongste kinderen hebben over deze vrouwen gehoord via een Godly Play verhaal, de oudste kinderen zullen de komende weken Godly Play verhalen horen.

Afgelopen weekend was ook weer het jaarlijkse kloosterkerkkamp. De weersvoorspelling was niet zo goed, maar het weer was onverwacht mooi. Er kon gekanood en gezwommen worden. Er is veel buiten gespeeld en ook dit jaar was er weer een kampvuur. Moe maar voldaan ging iedereen zondag weer naar huis. Het was wederom een geslaagd kamp. Dank aan de kampleiding: Annemieke, Andries en Floris!

Vijftien kinderen hebben zondag 27 september een minikerkdienst beleefd: kaarsen aangestoken, gebeden, muziek gemaakt met zelf meegenomen muziekinstrumenten en geluisterd naar een verhaal over delen. Wat fijn!!

Gilbert Laurens en Marchien Holtrop
Jeugdouderlingen