De zomervakantie is bijna voorbij. Het jeugdwerk heeft al een aantal activiteiten voor september gepland.
Op 4 en 5 september is het kinderweekend in de Kloosterkerk. Opgeven kan nog steeds via a.poot@kloosterkerk.nl.
Zondag 5 september zullen een heel aantal kinderen tijdens de dienst symbolisch over de rivier springen en van de kinderdiensten de overstap maken naar de jeugdkapel. Als je naar de middelbare school gaat en je wilt ook graag over de rivier springen en je hebt jezelf nog niet opgegeven, doe dat dan snel.
Ook de kleintjes die van de crèche naar de kinderdienst gaan springen dit jaar mee! Opgeven kan via a.poot@kloostekerk.nl
Vanaf 12 september gaat gedurende 6 weken een nieuwe cyclus Godly Play verhalen van start met als thema De Aanraking. Na de vertelling krijgen de kinderen de vrijheid om zich af te vragen wat het verhaal met hen doet door te praten, te spelen of creatief bezig te zijn.
Ouders neem uw kinderen mee! Achter de witte muur gebeurt er zo veel moois. De kinderen zoeken met elkaar en met de leiding naar het geheim waar het in ons leven echt om draait. Daarbij staat de onderlinge band tussen de kinderen, gezelligheid en creativiteit centraal.
Namens het jeugdwerk,
Astrid en Gilbert