Deze nieuwe rubriek is een proef:

Doel is een platform te bieden, waar leden en niet-leden van de Kloosterkerkgemeenschap elkaar kunnen vinden: voor een gezamenlijke activiteit binnen of buiten de Kloosterkerk, zoals bijvoorbeeld concert-, theater- en filmbezoek of bij de uitoefening van een gemeenschappelijke hobby, zoals bijvoorbeeld wandelen of fotografie. Een tweede doel is het verkrijgen van extra financiële middelen door gedurende het gehele jaar goederen te koop aan te bieden. De opbrengst van de aangeboden goederen komt dus ten gunste van de Kloosterkerk.

Spelregels

Uit privacy overwegingen komt deze informatie niet op de website te staan. Het is aan de Redactie van de Nieuwsbrief te bepalen welke oproepen/aanbiedingen worden geplaatst. Stuur uw oproepen en aanbiedingen naar redactie@kloosterkerk.nl met vermelding van uw e-mailadres en desgewenst een telefoonnummer. U hebt rechtstreeks contact met hen, die reageren op uw oproepen/aanbiedingen en maakt zelf vervolgafspraken.  De opbrengst dient gestort te worden op rekeningnummer NL29INGB0000058571 onder vermelding van VVL-NB6. De opbrengst sinds het begin in de Nieuwsbrief van mei 2019 is € 175 voor de Kloosterkerk.

Doopjurken te leen

Er zijn verschillende maten witte doopjurken te leen. Informatie bij emilieschreuder@hotmail.com