Vanmorgen vond het eerste ochtendgebed in kleine kring plaats. Helaas was het ochtendgebed niet goed via de kerkomroep te volgen. Via deze link op de website kan u alsnog luisteren naar de opname. We doen er ons best voor dat het ochtendgebed via de kerkomroep volgende week beter horen is. De ochtendgebeden zijn alleen toegankelijk voor een kleine geselecteerde groep mensen die wordt uitgenodigd.

Voor de drie ochtendgebeden in maart onder bijzondere omstandigheden schrijft Geerten van de Wetering Three Songs, een cyclus van drie liederen voor sopraan en orgel, voor elke zondagochtend één lied. Het eerste lied, Trust, klonk vanochtend in het ochtendgebed.

De Kloosterkerk annuleert tot en met 6 april (was 31 maart) alle vergaderingen, repetities, kringen, groepen en bijeenkomsten. Ook de voorjaarsverkoping in april gaat niet door.

Laten we in deze onzekere tijden naar elkaar blijven omzien. Contact houden met elkaar kan heel goed via telefoon, e-mail en WhatsApp.