Ondanks alle zorgen en ongemakken van deze periode, wil ik u vandaag eerst verblijden met een mooi bericht voor de Kloosterkerk. Afgelopen donderdag heeft de Algemene Kerkenraad van de Protestantse Kerk in Den Haag het beroep uitgebracht op ds. Marja Flipse uit Cardiff (Wales, UK) voor de predikantsplaats in de Kloosterkerk. We zijn ontzettend blij te kunnen vertellen dat ds. Flipse dat beroep nog dezelfde dag heeft aangenomen. Graag hadden we dat met u vandaag hier in de Kloosterkerk gedeeld. Na het lange wachten is er nu eindelijk een einde gekomen aan de procedure. We verheugen ons op haar komst. De eerder geplande kennismaking met ds. Flipse op 24 maart kan helaas vanwege de omstandigheden niet doorgaan. Wanneer de kennismaking wel zal kunnen plaatsvinden is laten we u zo snel mogelijk weten. Naar verwachting zal ds. Flipse op 24 mei met haar werkzaamheden in de Kloosterkerk beginnen. We kijken er met u naar uit!