Tijdens de veertigdagentijd en nog enkele weken na Pasen exposeert Annemarie Spijkerman in de Kloosterkerk. Aan de houten lambrisering achter in de kerk en aan de witte wand wordt een aantal van haar schilderijen getoond. Annemarie werkt meestal met acryl en haar werk laat zich omschrijven als abstracties van landschappen. In haar werk zoekt zij naar evenwicht tussen ingetogen en uitbundig en dat laat zich vooral zien in het kleurgebruik. Aan de grote wand zullen kleurrijke werken het verhaal vertellen, terwijl de schilderijtjes achter in de kerk geïnspireerd zijn op natuurverschijnselen als wind, water, sneeuw en golf, waarbij de kleuren heel stil en ingetogen zijn. Zij noemt zich zelf een verteller ‘maar dan met kleur en vorm’.

De werken zijn te koop. Meer informatie bij Annemarie Spijkerman www.annemariespijkerman.nl of per mail annemariespijkerman1949@gmail.com

Namens de kunstcommissie: Marjolijn van Delft