De Kloosterkerk en de Expositie Tijd en Eeuwigheid zijn van 1 juli tot en met 18 september 2021 geopend van dinsdag t/m zaterdag van 12:00 tot 16:00 uur.

Kerk en expositie zijn dan vrij toegankelijk, reservering vooraf is niet nodig.

In uitzonderlijke omstandigheden kan van de bovenstaande openingstijden worden afgeweken en zijn kerk en expositie niet toegankelijk. Die momenten worden hierna vermeld.

Er kunnen zich wijzigingen in dit schema voordoen. Check daarom de beschikbaarheid van de kerk ook altijd op de dag dat u uw bezoek plant.

Kerk en Expositie Tijd en Eeuwigheid zullen gesloten zijn op:

Datum tijd
september
Wo. 8 12.00 – 12.30 uur (ivm Onderwijs)
Vr. 10 12.00 – 12.30 uur (ivm Onderwijs)
Di. 14 Hele dag gesloten (ivm Uitvaart)
Wo. 15 12.45 – 13.30 uur (Pauzeconcert)
Do. 16 12.00 – 12.30 (ivm Onderwijs)
Vr. 17 Hele dag gesloten (ivm Uitvaart)

Tijd en Eeuwigheid is een productie van het Bijbels Museum, mede mogelijk gemaakt dankzij de steun van Mondriaan Fonds, Doopsgezind Predikfonds, Iona Stichting, de Vrijzinnige Fondsen, Royal Jongbloed, de Schrijverscentrale, de presentatiepartners en de Vrienden van het Bijbels Museum.