Door de Corona maatregelen mag er geen publiek bij de concerten aanwezig zijn. Gelukkig zijn de populaire Pauzeconcerten in de Kloosterkerk live te volgen via YouTube. Gun uzelf twee keer in de maand zo’n mooi moment.

De Pauzeconcerten in de Kloosterkerk zijn voor kenners een begrip. De pauzeconcerten, met een keur aan virtuoze musici, vinden iedere 1e en 3e woensdag van de maand plaats, van 12.45 – 13.15u. Door de Corona maatregelen mag er echter geen publiek aanwezig zijn. Het Kunstcentrum Kloosterkerk heeft besloten om toch iedereen de gelegenheid te geven mee te genieten. Met ingang van 3 maart worden alle pauzeconcerten in 2021 vanuit de Kloosterkerk uitgezonden via livestream op YouTube. De link naar de livestreams en het YouTube-kanaal is te vinden op www.kunstcentrum-kloosterkerk.nl.

Topmusici bij u thuis of op kantoor!

Luister met deze livestream vanuit uw comfortabele stoel thuis, met collega’s tijdens de lunch op kantoor of zelfs tijdens de middagwandeling van de door het Kunstcentrum geselecteerde musici. Nationale en internationale topartiesten, die met hun stem of instrument u even in vervoering brengen. Gun uzelf deze mooie concerten in deze moeilijke tijd. De concerten zijn overigens ook na de uitvoering nog terug te luisteren via het YouTube kanaal.

Programma

Het eerstvolgende livestream-pauzeconcert op woensdag 3 maart wordt gegeven door pianiste Jacqueline voorheen Frederique. Zij speelt een selectie uit het project 24Preludia; preludes van Bach met een hedendaags antwoord.

Op 17 maart treden op Elma Dekker (sopraan) en Geerten van de Wetering (orgel) met een Passie concert, waarin onder andere het befaamde Miroir de Peine van Hendrik Andriessen.

De website www.kunstcentrum-kloosterkerk.nl geeft meer informatie over de uitvoerenden en hun muziek. U kunt ons ook volgen via Facebook en Twitter, waarmee u altijd op de hoogte bent van de aanstaande pauzeconcerten.