We zijn heel erg blij dat we weer een heel aantal kinderen in de kerk en in de kinderdiensten hebben gezien! De kinderen hebben een mooie slinger gemaakt voor dominee Marja en hebben in de vakantie verhalen gehoord over Salomo en over Jezus. Het is eigenlijk weer als vanouds! Heel fijn. De vakantie is voorbij, de scholen zijn weer begonnen en ook in de kerk is het nieuwe seizoen begonnen. Aanstaande zondag 6 september zullen een heel aantal kinderen tijdens de dienst symbolisch over de rivier springen en van de kinderdiensten de overstap maken naar de jeugdkapel.

Als je naar de middelbare school gaat en je wilt ook graag over de rivier springen en je hebt jezelf nog niet opgegeven, doe dat dan snel via jeugdwerk@kloosterkerk.nl!

Zondag 6 september is ook weer de eerste jeugdkapel van het nieuwe seizoen. Dit jaar zal de Jeugdkapel begeleid gaan worden door Annemieke Ciuffo en Loes Wagter. Loes is geen onbekende binnen het jeugdwerk van de Kloosterkerk en we heten haar dan ook van harte welkom bij de jeugdkapel! De Jeugdkapel is een open tienergroep voor 12- tot 15-jarigen die iedere eerste zondag van de maand tijdens de kerkdienst bij elkaar komen in de Crypt. Ook organiseert de Jeugdkapel met enige regelmaat activiteiten buiten de Kloosterkerk. Lijkt het je ook leuk om deel te nemen aan deze tienergroep of heb je er nog vragen over? Stuur dan een email  naar jeugdwerk@kloosterkerk.nl.

Ook het jaarlijks terugkerende Kloosterkerkkamp staat weer voor de deur. Het is dit jaar van vrijdag 25 (voor de tieners van 12 tot 15 jaar) dan wel zaterdag 26 (voor de kinderen van 7 tot en met 12 jaar) september tot en met zondag 27 september. Het belooft weer een gezellig en actief weekend worden. Opgeven kan nog steeds via jeugdwerk@kloosterkerk.nl.

Namens het jeugdwerk,

Marchien en Gilbert