ZONDAG 23 FEBRUARI 2020 -Quinquagesima-

Caroline Stam, sopraan

Giorgi Sztojanov, tenor

Bert van de Wetering, bas

In deze dienst zal klinken de cantate ‘Gleichwie der Regen und Schnee vom Himmel fällt’ BWV 18 van J.S.Bach

Bij de kinderdiensten:  In de periode tot aan de 40 dagen tijd vertellen we verhalen over de werken van Jezus.
In de oudste groep een nieuw Godly Play verhaal over Zacheus.  Zacheus is een kleine man. Hij wil Jezus wel zien, maar zelf niet gezien worden. Daarom verstopt hij zich in een boom. Zal hij Jezus te zien krijgen?  De oudste groep blijft tot het einde van de kerkdienst in de Godly Play ruimte. Na afloop van de kerkdienst kunt u uw kind daar weer ophalen.

De jongste kinderen horen ook het verhaal over Zacheus en zijn bijzondere ontmoeting met Jezus. Deze groep komt wel terug in de kerk.