• Dit evenement is voorbij.

Lezing Kathleen Ferrier: ‘Vrijheid en de macht van zachte krachten’

5 mei 2022 | 20:15

Op 5 mei, Bevrijdingsdag, houdt Kathleen Ferrier een lezing in de Kloosterkerk over ‘Vrijheid en de macht van zachte krachten’, geïnspireerd door de woorden van Henriëtte Roland Holst. Haar vraag is: Hoe kijken wij tegen de Oekraïnecrisis en de coronacrisis en alles wat daarmee voor ons duidelijk wordt, aan? Wat leren wij ervan, wat doen wij ermee en wat betekent dit voor de manier, waarop wij naar de toekomst kijken en voor de wijze waarop wij vrijheid waarderen en bereid en in staat zijn haar te verdedigen.
Urgente vragen, die zij wil beantwoorden vanuit het perspectief als voorzitter van de Nederlandse UNESCO Commissie en ook vanuit haar ervaringen als voormalig Tweede Kamerlid en vrouw van Surinaamse afkomst, die heeft gewoond en gewerkt in Chili, Brazilië en Hongkong.

Plaats: Kloosterkerk, Lange Voorhout 4 te Den Haag

Tijd: 5 mei 2022 om 20.15 uur

Entree: € 5 per persoon

Na de lezing zal een glas wijn worden geschonken.

Datum:
5 mei 2022