Achter één van de deuren in de ‘kloostergang’ van de kerk schuilt een kleine bibliotheek. Deze bevat voornamelijk boeken op het gebied van bijbeluitleg, theologie en levensbeschouwing. De bibliotheekcommissie zorgt ervoor, dat de verzameling up-to-date blijft. Pas geleden zijn er veel oude boeken weggedaan. Elk jaar worden er nieuwe boeken aangeschaft. Op zondag staat er een tafel met een selectie van actuele boeken bij de uitgang van de kerk. Je kunt deze dan lenen en om meer informatie vragen bij de aanwezige leden van de bibliotheekcommissie.

Via deze link komt u op de pagina met informatie over de bibliotheek

De catalogus van de bibliotheek kunt u hier in excel  downloaden en raadplegen.

Deel

Kerk, samenleving en cultuur

Kunst en Exposities

De Kunstcommissie van de Kloosterkerk heeft als doel om naast muziek ook de beeldende kunst binnen kerk en liturgie een plaats te geven. Met tijdelijke exposities probeert zij de traditie