wonder schilderij jeugdkapel serious quest

Rituelen, wat heb je eraan? Vroeger had je in de Rooms Katholieke kerk bijvoorbeeld de mogelijkheid van de biecht. Je vertelde de pastoor waarover je je schuldig voelde. Je kreeg vergeving en een opdracht – iets waarmee je je fout recht kon zetten. In de Kloosterkerk is er één keer per jaar een vergevingsdienst. Helpt zo’n ritueel, als je ergens spijt van hebt? Er zijn nog andere rituelen in de Kloosterkerk: die van het vieren van de oogst en die van het gedenken van de gestorvenen. Voor kinderen uit de onderbouw van de middelbare school onder leiding van de predikanten en de jeugdwerker.

Wanneer

Zondagen in november, nieuwe data volgen

Deel

Voor kinderen en jongeren