• Dit evenement is voorbij.

Gemeentemaaltijd 14 maart ‘Samen eten, samen delen’

14 maart 2023 | 18:00

Verdrietig hebben we kennis genomen van de aardbevingen in Syrië/Turkije. We willen daarom op 14 maart doel en opbrengsten van deze gemeentemaaltijd bestemmen voor de slachtoffers van deze grote ramp ten gevolge van de zeer sterke aardbeving  en dan met name via Kerk-in-Actie ‘Noodhulp aardbeving Syrië’. De inloop is vanaf 18.00 uur en om 18.30 is de maaltijd. De kosten voor de maaltijd zijn 15,00 euro per persoon of zoveel meer als u kunt missen voor dit goede en zo noodzakelijke doel. De diaconie zal de opbrengst van de maaltijd verdubbelen.

Opgave kan via: diaconie@kloosterkerk.nl of na de dienst bij de infotafel. Als u al wilt gireren: NL 89 INGB 0002 8471 14 t.n.v. St. Diaconie Kloosterkerk, onder vermelding van ‘gemeentemaaltijd’. De maaltijd heeft zo een tweeledig doel: we ontmoeten elkaar tijdens de maaltijd en we steunen met onze bijdrage onze medemens in nood. We hopen van harte dat u in groten getale zult komen!

Met een hartelijke groet, mede namens de leden van de voorbereidingsgroep, de diakenen van de Kloosterkerk

Datum:
14 maart 2023