• Dit evenement is voorbij.

Dromen als Messiaen – Podium 21

16 december 2022 | 08:00

Beleef een unieke kerstervaring met muziek en video-animaties!

Na groot succes in februari zal Dromen als Messiaen nog een laatste keer Den Haag aan doen, op 15 en 16 december in de Kloosterkerk. Tijdens Dromen als Messiaen klinkt de indrukwekkende orgelcyclus La Nativité du Seigneur van Olivier Messiaen, aangevuld met spectaculaire lichtprojecties. Deze december-editie is extra bijzonder: ditmaal is er niet alleen een avonduitvoering (15 december 20.00u), maar ook een ochtenduitvoering in het vroege donker (16 december 8.00u)! Organist Geerten van de Wetering en audiovisueel kunstenaar Marcel Wierckx tekenen voor de uitvoering. De avonduitvoering vindt plaats tijdens festival The Hague Highlights: na afloop van het concert zijn diverse bijzondere lichtinstallaties te zien rond de Kloosterkerk op het Lange Voorhout.
Hoor en zie Messiaen zijn muziek met video-animaties als nooit tevoren!

Datum:
16 december 2022