Per openbaar vervoer
Halte Buitenhof: tram 15, 16, 17, 29 & bus 22 & 24

Kijk voor meer info en de actuele vertrektijden op www.9292ov.nl en www.htm.nl

Met de auto
Parkeren op de openbare weg is zondagmorgen tot 13.00 kosteloos. Aan het Lange Voorhout kan niet worden geparkeerd. Er zijn twee invalideparkeerplaatsen aan het Lange Voorhoud direct voor de kerk. Het kerkplein moet in principe vrij blijven voor hulpdiensten en rouwauto’s.

De dichtstbijzijnde parkeergarage is Noordeinde in de Heulstraat. Doordeweeks van 18.00-24.00 en op zaterdag en zondag tussen 09.30-24.00 kun je ook terecht in de parkeergarage Parkstraat, ingang Oranjestraat. Voor een plattegrond zie de website van de Gemeente Den Haag.

Op 15 minuten loopafstand bevindt zich de parkeergarage Malieveld. De looproute vanaf de parkeergarage:

• Loop vanuit de uitgang van Parkeergarage Malieveld linksaf naar de verkeerslichten.
  • Steek (rechtsaf) de weg over, het Korte Voorhout op. Volg het Korte Voorhout en ga rechtsaf voor het Lange Voorhout.
  • Volg het Lange Voorhout dat een rechte hoek naar links maakt. Het Lange Voorhout is een zeer brede laan, waarvan in het midden een voetgangerdeel. Aan het einde hiervan bevindt de Kloosterkerk zich aan de rechterkant.

Voor actuele verkeersinformatie: ANWB Verkeersinformatie