100-jarig bestaan van de gemeente van de Kloosterkerk

Zaterdagmiddag 19 september starten we om 17.00 uur met een vesperdienst die terugblikt op de vorm(en) die in de Duinoordkerk gebruikelijk waren. Daniël Rouwkema heeft de muzikale leiding. Op zondagochtend zal – zoals ds. Kwint zo mooi zei – een mengsel van getijdendienst en hoofddienst worden gehouden, met een actieve bijdrage van en voor onze jongeren. Het Kloosterkerkkoor zal medewerking verlenen. De vorm van die liturgie wordt bepaald door één van de twee in gebruik zijnde ordinaria, in de toonzetting van Bernard Renooy of in de toonzetting van Jan Hage. Op zondagmiddag om 17.00 uur sluiten we af met een vesper die (liturgische) grenzen verkent, waar Geerten van de Wetering de muzikale leiding heeft. We spelen, zingen en vieren de toekomst tegemoet!

Zaterdag 19 september, 17.00 uur

Een vesperdienst die terugblikt op de vorm(en) die in de Duinoordkerk gebruikelijk waren.

De vesper in de kerk is alleen toegankelijk voor mensen die gereserveerd hebben. Als u de vesper in de kerk bij wilt wonen kunt u zich nog opgeven, tot vrijdag 18 september, 17:00 uur,  door een mail te sturen naar: reserveren@kloosterkerk.nl  . Wilt u aangeven dat het om de vesper van zaterdag 19 september gaat en laten weten met hoeveel personen u komt en of u met kinderen komt ( geeft u daarbij hun leeftijd op).