Vasten in de tijd voor Pasen is een oude traditie. Veel mensen weten uit ervaring dat het zinvol is om deze periode bewust(er) om te gaan met zaken als voedsel, tijd, gebed en aandacht. Zo komen ze – voor even – los van hun routine en gewoonten. Ze kiezen daarvoor hun eigen vorm. Op een aantal woensdagavonden in de tijd voor Pasen lezen de deelnemers aan de vastengroep een bijbelgedeelte of een andere tekst ter bezinning. In onderling gesprek verbinden zij deze met persoonlijke ervaringen. De bijeenkomsten worden afgesloten met een avondgebed.

Begeleiding: ds. Rienk Lanooy (lanooy@kloosterkerk.nl) en ds. Marja Flipse (flipse@kloosterkerk.nl)

Meld je bij hen aan voor een inlogcode voor Zoom

Wanneer: op de woensdagen 17 en 24 februari, 3, 10, 17 en 24 maart van 19.15 tot 20.15 uur