Deze Mini kerkdienst is een dienst speciaal voor de kleinsten (kinderen van 0-6 jaar), waarin elementen uit de kerkdienst vertaald zijn naar hun beleving. Er wordt een kaars aangestoken, er wordt gebeden, gezongen en een Bijbelverhaal verteld met vertaling naar het heden.
Het thema van deze dienst is ‘Abraham ging op reis’. Misschien wel net zoals veel van de kinderen deze zomer op ‘reis’ gingen. Alle kinderen van 0-6 jaar en hun ouders, opa’s en oma’s zijn welkom. De minikerkdienst vindt plaats in de koorzaal van de Kloosterkerk.
Aanvang is 9.30u, de dienst duurt tot 10.00u.

Aansluitend kan de cantatedienst bezocht worden: voor de kinderen is er crèche (0-4jaar) of een kinderdienst.
In verband met de coronamaatregelen is aanmelden wenselijk. Dit kan door te mailen naar ariene.volmer@gmail.com