Op 3 november wordt in samenwerking met de Haagse Kunstkring het 15e eeuwse toneelstuk Elckerlyc in de hertaling van Willem Wilmink uitgevoerd in de Kloosterkerk. Elckerlyc is een moraalstuk over nog altijd actuele thema’s: de deugd, het goede leven en de dood. De uitvoering ervan in het weekeinde van Allerheiligen/Allerzielen past heel goed bij de thematiek van dit stuk. Een unieke kans om dit bijzondere Middeleeuwse werk uitgevoerd te zien worden in de setting van de Kloosterkerk. Welkom!
Zondag 3 november 2019 om 17.00 – 18.00 uur – entree € 5 per persoon

Andere bijeenkomsten in het kader van Zin op Zondagmiddag

2019:
8 december: Kaarslichtvesper
2020:
12 januari: Nieuwjaarsvesper en vrijwilligersbijeenkomst.
9 februari: Evensong in het kader van 100 jaar Kloosterkerkgemeente.
8 maart: Die sieben letzten Worte – Joseph Haydn m.m.v. Karin Kuijper (piano) en ds. Rienk Lanooy (teksten) en de nieuwe predikant i.s.m. Klooster- kerkforum.
5 april: The Crucifixion (John Stainer).
14 juni: Evensong m.m.v. Kloosterkerkkoor o.l.v. Daniel Rouwkema & Geerten van de Wetering (orgel).