Digitale ontmoeting met anderen uit de Kloosterkerkdonderdagavond 18 februari, 20u00

Wat inspireert je in deze tijd, wat houd je op de been? Is er een tekst, een (kerk)lied, gedicht afbeelding die je steunt, doet opfleuren, bemoedigt? Hoe is dat bij een ander? Op donderdagavond 18 februari is er de mogelijkheid om mee te doen met een Zoomgesprek. Het doel daarvan is allereerst: ontmoeting. Ds. Marja Flipse en ds. Rienk Lanooy leiden dat gesprek en er is gelegenheid om in kleine, digitale groepen (Breakout Rooms) dieper met elkaar in gesprek te gaan. We beginnen om 20.00u en we mikken op een bijeenkomst van maximaal één uur. U dient zich met uw e-mailadres aan te melden bij lanooy@kloosterkerk.nl of flipse@kloosterkerk.nl zodat u van te voren de link kunt ontvangen waarmee u aan het gesprek kan deelnemen.Welkom om mee te doen.