Kerst met RO Brass & Geerten van de Wetering (orgel)

Om in deze donkere tijd richting Kerst een lichtpuntje te bieden, organiseert Stichting Kunstcentrum Kloosterkerk zondag 13 december een concert met muziek voor advent en kerst, uitgevoerd door koperblazers van het Residentie Orkest (RO Brass) en organist Geerten van de Wetering. Op het programma staat muziek van o.a. Bach, Gabrieli, Andriessen en traditionele kerstcarols. Het programma wordt tweemaal uitgevoerd, om 17.00 uur en 19.00 uur. Bij beide uitvoeringen is plaats voor 30 personen.
Reserveren van een plaats kan via www.kunstcentrum-kloosterkerk.nl. Daar is ook meer info te vinden over het programma. Uitverkocht? Dan kunt u het concert ook thuis via livestream volgen. Zie daarvoor eveneens bovengenoemde website van Kunstcentrum Kloosterkerk.