Vast en zeker hebt u gehoord over de richtlijnen die door onze regering zijn afgekondigd om het coronavirus te bedwingen. Ook het bestuur van de Kloosterkerk neemt hierin zijn verantwoordelijkheid. Onze diensten worden elke week door veel meer dan 100 mensen bezocht. Onder wie bezoekers uit kwetsbare groepen die we niet in gevaar willen brengen. De richtlijn is om bijeenkomsten met meer dan 100 mensen te ontraden.

Het bestuur heeft besloten dat de diensten op zondag 15 maart tot en met 31 mei niet doorgaan. Het bestuur vindt het wel van het grootste belang dat de Lofzang gaande wordt gehouden in de Kloosterkerk. Daarom is op deze zondagen een ochtendgebed. Bij het ochtendgebed zijn enkele vertegenwoordigers van de Kloosterkerk, aanwezig. Via de kerkomroep kunnen de overige leden van de Kloosterkerk aanwezig zijn.  Op die manier kunnen zij deel nemen aan het ochtendgebed. Een opname van de diensten is ook op de website te beluisteren.

Klik op deze link voor Kerkomroep.nl

Het ochtendgebed op de zondagen 15 & 22 maart,  5&12&19 april en 3&10&17&24 mei begint om 10.00 uur. Op zondag 29 maart, 26 april en 31 mei is het ochtendgebed om 10.30 uur (dan zou er immers Cantatedienst zijn). Op zondag 15 maart waren de leden van het bestuur aanwezig bij het ochtendgebed. Voor de volgende zondagen worden andere leden uitgenodigd aanwezig te zijn.

Op 24 maart zou de kennismaking zijn met ds. Marja Flipse. Aangezien we voor deze bijeenkomst veel mensen verwachten, stellen we de kennismaking uit. Wij hopen u spoedig te kunnen laten weten wanneer de kennismaking wel plaatsvindt.