• Dit evenement is voorbij.
Evenementenreeks Evenementenreeks: Open Tafel

Open Tafel

29 november 2023 | 18:00

De Open Tafel verzorgt elke twee weken op woensdag in de crypt van de Kloosterkerk een vegetarische maaltijd. Deze maaltijden hebben een belangrijke sociale functie: mensen die elkaar goed of minder goed kennen, gaan samen aan tafel en voeren onderwijl met elkaar het gesprek.
De maaltijd begint om 18.15 uur. U bent welkom vanaf 18:00 uur. De kosten zijn € 3,50

6 september 2023

20 september 2023