Op 3 december is er weer Zinnige Kost: een heerlijke maaltijd bij een goed gesprek. Te gast is deze keer Michiel Verboom, oncoloog in opleiding. Hij zal vertellen over de vragen, dilemma’s, mooie en moeilijke momenten in de dagelijkse praktijk van het ziekenhuis waar hij werkt. Wat doen vragen van leven en dood met hem en hoe gaat hij er mee om? Het zijn vragen en dilemma’s die ieder mens uiteindelijk raken en daarover zullen dan ook de tafelvragen gaan.

Zinnige Kost is op 3 december in de crypt van de Kloosterkerk. Welkom om te beginnen bij de borrel om 18.30u . Om 19.00u houdt Michiel een korte inleiding en daarna gaan we tijdens de maaltijd met elkaar in gesprek over de vragen die op de menukaart staan. Sämi Bangerter kookt. Aanmelding noodzakelijk. Dat kan tot maandag 2 december 12.00u. De maaltijd kost € 15,-. Neem zelf een flesje wijn of een ander drankje mee. Iedereen van harte welkom!

Het idee achter Zinnige Kost is: een zinnig gesprek, bij een heerlijke maaltijd naar het voorbeeld van de Diners Pensants van de filosoof Alain de Botton.

Dit jaar zijn de avonden van Zinnige Kost, in de crypt van de Kloosterkerk op dinsdag 1 oktober, 3 december, 3 maart en 12 mei, steeds om18.30 uur.